In de video op de homepage vertel ik het al: met specifieke communicatie is het mogelijk om mensen met financiële schulden weer in de positieve lift te krijgen.

Maar wat leer je dan precies tijdens de lezing?
Eerst gaan we het hebben over nudging: wat is het en wat kun je ermee? Je krijgt daarbij een aantal inspirerende voorbeelden uit de praktijk te zien.

 Jij, als professional, leert vervolgens hoe het brein van je cliënt werkt. En ik ga dat je niet alleen maar vertellen, maar ik ga je dat ook vooral laten ervaren. Weten en beseffen zijn immers 2 heel verschillende dingen. Ik ga dan onder andere je brein voor de gek houden. Door deze ‘breingeheimen’ en ‘brein defaults’ snap je pas écht waarom mensen sommige dingen doen zoals ze dat doen. En daardoor weet je in het vervolg er rekening mee te houden als je iemands gedrag wil veranderen.

Tussendoor leer je welke aanpassingen je in je communicatie kunt maken om grote positieve impact te hebben op je cliënt. Communicatie die zorgt voor intrinsieke motivatie en blijvende gedragsverandering. En met dit script weet je zeker dat je het beste uit een gesprek hebt gehaald.

Praktische info:
De duur van de lezing is tussen de 1 a 1,5 uur, afhankelijk van de beschikbaar gestelde tijd.
De lezing geef ik op jullie locatie.

Voor wie?
De lezing is bedoeld voor elke organisatie die te maken heeft met cliënten die in de schulden zitten en/of betalingsachterstanden hebben.
Maar ook kan de lezing aangepast worden als het gaat om cliënten die laaggeletterd zijn.

Sfeerimpressie

Sfeerimpressie